Thursday, January 03, 2008

En våt flekk



Det ble en våt flekk
Etter meg var det en våt flekk
Jeg oppdaget til min store skrekk
At det var blitt en våt flekk

Det var en torsdag i mai
Til skolen jeg gikk
Sammen vi to
Helt til vi fikk
Litt av et kick

Det ble en våt flekk
Etter meg var det en våt flekk
Jeg oppdaget til min store skrekk
At det var blitt en våt flekk

En torsdag i mai
Til skolen så glad
Så ikke hva
Under foten som var

Tungen var tørr og dagen het
Kom ikke her å si hva jeg vet
Til skolen vi sammen gikk
Helt til under foten det sa klikk
Det sa klikk og foten var ikke mer

En våt flekk
Den var blitt en våt flekk etter meg
Til min store skrekk
Var foten min vekk
En våt flekk

Et vakuum i hodet var jeg blitt døv?
Alle lyder var smuldret til støv
Fullstendig stillhet, ro og fred
Det brenner i øynene ingenting mer
Men jeg klarte ikke å stå
Jeg klarte ikke å gå

Så kom smerten, ååh det gjør vondt
Hva er det med foten min?
En våt flekk
Foten min
En våt flekk

Det var en våt flekk på veien etter min fot
Det var en våt flekk på veien etter min fot
En våt flekk etter meg

No comments: